.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ثمره : احمدی‌نژاد یقیناً دوباره کاندیدا می‌شود

مشاور ارشد محمود احمدی‌نژاد روز شنبه گفت: اساس كار احمدي نژاد بر ادامه سازندگي در كشور و رفع مشكلات در داخل و خارج از كشور است.

به گزارش شمال نیوز ، مجتبي ثمره هاشمي فرستاده ويژه رييس جمهوري به ژاپن در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در توكيو اظهار داشت : اگر احمدي نژاد نامزد رياست جمهوري شود كه به طور يقين نامزد خواهد شد، هيچوقت كارهاي جاري ايشان تحت تاثير اين انتخابات قرار نخواهد گرفت و به انجام وظيفه خود تا پايان كار دولت ادامه خواهد داد و براي خدمت به مردم و پيشرفت كشور از هيچ تلاشي دريغ نخواهد كرد.

وي در زمينه ارزيابي كارنامه دولت نهم گفت: مردم بايد در اين زمينه نظر دهند اما رييس جمهور به آن اهدافي كه ترسيم كرده بود، از جمله موضوع عدالت به عنوان يك شعار پايه‌اي، در سطح كشور تلاشهاي بسياري كرد و در اين مدت نيز در راستاي تحقق اين موضوع، به مناطق محروم و مناطق عقب افتاده تاريخي رسيدگي شد تا تبعيض‌هايي كه در گذشته در اين مناطق وجود داشت، رفع شود.

مشاور ارشد رييس جمهوري اسلامي ايران اضافه كرد: احمدي نژاد در تمامي سفرهاي استاني با مردم ملاقات كرد و مشكلات شهرها و استانها را به همراه هيات دولت مورد رسيدگي قرار داد و تصميمات لازم را در اين زمينه نيز گرفت.

وي افزود: در سفرهاي استاني وزرا نيز سفرهايي را به بخش ها، روستاها و شهرها انجام دادند و يك همت گسترده‌اي براي اين كه پهنه گسترده ايران زمين مقدس ، آباد و ساخته شود انجام شد كه اين اقدامات يكي از مصاديق مهم عدالت است.

وي همچنين ياد آور شد: توجه به طبقات محروم ، ترميم حقوق‌ها به ويژه حقوق همكاران آموزش و پرورش، حقوق بازنشستگان كشوري و لشكري صورت گرفت و ديگر مشكلات تا حد زيادي برطرف شد.

مشاور ارشد رييس جمهوري در ادامه به توزيع سهام عدالت از سوي دولت نهم اشاره كرد و افزود: قرار است تا پايان امسال سهام عدالت بين ‪ ۴۰‬ميليون نفر از هموطنان تقسيم شود كه همه اينها از مصاديق تحقق عدالت گستري در دولت نهم بوده است.

ثمره هاشمي با بيان اين كه خدمتگزاري به مردم شعار برجسته احمدي نژاد در اين مدت بود ، اظهار داشت: كوشش براي همدلي و همگرايي با مردم و رفع موانع كه سابقا موجب شده بود تا بين مردم و دولت همبستگي و در هم تنيدگي لازم وجود نداشته باشد، الان ديگر مرتفع شده است.

وي از حفظ عزت ملي به عنوان يكي ديگر از برنامه‌هاي متعدد دولت نهم اشاره كرد و افزود: تمامي مردم ايران مي‌دانند و همه دنيا نيز شاهد هستند كه ملت ايران امروز از عزيزترين ملتهاي دنيا است و اين مساله به دليل ايستادگي ملت در قضيه برنامه هسته‌اي صلح آميز و حمايتي است كه مردم از دولت در اين زمينه كرده اند.

ثمره هاشمي گفت: بنابر اين در سياست خارجي، امروز ايران از كشورهاي قدرتمند و عزيز در صحنه بين‌الملل است و حرف براي گفتن دارد و در صحنه داخلي نيز تلاشهايي انجام شد و با وجود فشارهايي كه در خارج بود و يا برخي فشارهايي كه احيانا در داخل از سوي برخي مخالفين وجود داشت، در عين حال وقتي كه ارزيابي كلي از برنامه‌هاي دولت نهم انجام مي‌شود، فكر مي‌كنم كه دولت هيچ چيزي را از خدمتگزاري براي مردم دريغ نكرده است.

وي اضافه كرد: اين افتخار دولت و وظيفه دولت است و مردم هم شاهد هستند و قضاوت عادلانه در اين زمينه خواهند داشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.552 seconds.